Terenowa Gra Rowerowa 18 maja 2024 r. (sobota)

Data publikacji: 2024-04-10

Szanowni Państwo Doradcy Podatkowi

Uprzejmie informujemy, że Zarząd Śląskiego Oddziału KIDP postanowił dofinansować udział doradców podatkowych w Forumowej Grze Terenowej. Kwota dofinansowania dla 20 – tu pierwszych zgłoszonych uczestników (drogą mailową na adres slaski@kidp.pl)  wyniesie po 50 zł brutto na doradcę podatkowego. Dofinansowanie nie obejmuje osób towarzyszących. 

W grze terenowej mogą wziąć udział członkowie Izby z rodzinami (dzieci w wieku od lat 13-stu, ze względu na dystans wymagane jest doświadczenie w jeździe na rowerze i odpowiednia sprawność).

 Poniżej przedstawiamy szczegóły wydarzenia:

Przewodniczący Śląskiego Forum Samorządów Zawodów Zaufania Publicznego Pan dr Mariusz Cieśla, w imieniu Śląskiego  Forum Samorządów Zawodów Zaufania Publicznego, do którego przynależy Śląski Oddział Krajowej Izby Doradców Podatkowych zaprasza na Forumową Terenową Grę Rowerową m.in. szklakiem wybranych Beboków w Katowicach w dniu 18 maja 2024 r. (sobota). 

Lokalizacja: Start i meta Dolina Trzech Stawów 

Czas trwania: 4-5 godzin 

Odległość/ dystans: około 40 km 

Gra terenowa na rowerach zostanie przeprowadzona w obrębie miasta Katowice. Trasa zostanie poprowadzona w większości ścieżkami rowerowymi, w miarę możliwości poza obszarem miejskim. Uczestnicy odwiedzać będą ciekawe pod względem krajobrazowym miejsca w obrębie miasta, oraz rozwiązywać zadania rozmieszczone na trasie. Uczestnicy otrzymają szczegółową mapę oraz instrukcje jak poruszać się w trakcie gry. 

Atrakcja: Ciekawe pod względem turystycznym i widokowymi miejsca Katowic, m.in. Szlak „Beboków”, w tym przewidujemy odwiedziny Beboczki Doradców Podatkowych „Doradziejki”, która stanie w dniu 9 maja br. na Fontannie przy Placu Grunwaldzkim 8-10 w Katowicach.

Ze względu na ruch miejski (dojazd do beboka) oraz sporą liczbę kilometrów do przejechania w określonych ramach czasowych, w wydarzeniu mogą wziąć udział tylko osoby pełnoletnie.

Program: 

10:00 zbiórka uczestników

10:15 odprawa

10:30 start pierwszych drużyn 

14:00 dotarcie do mety pierwszych drużyn 

15:00 ognisko, integracja 

Co zapewniamy: 

- Pakiet startowy: napój izotoniczny, baton energetyczny, szczegółowy opis i mapę trasy, praktyczny worek turystyczny, upominki od sponsorów.

- Przygotowanie trasy oraz wyzwań dla uczestników.

- Organizacja imprezy kończącej z ogniskiem (z kiełbaskami i napojami).

- Weryfikacja wyników rywalizacji.

Czego nie zapewniamy: sprzętu tj. rower, kask, bidon z wodą.

 

Wyposażenie obowiązkowe: sprawny rower, kask, bidon z wodą, strój sportowy, telefon 

 

Cena 99 zł od uczestnika.

Uprzejmie prosimy o mailowe (na adres slaski@kidp.pl) zgłaszanie chęci wzięcia udziału w zabawie.

Na zgłoszenia czekamy do dnia 12 kwietnia br.

Zabawa odbędzie się pod warunkiem zgłoszenia minimum 50 uczestników. 

 

Z poważaniem

Zarząd Śląskiego Oddziału KIDP

 


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.