Szanowni Państwo Doradcy Podatkowi
Uprzejmie informujemy, że Zarząd Śląskiego Oddziału KIDP postanowił dofinansować udział doradców podatkowych w Forumowej Grze Terenowej. Kwota dofinansowania dla 20 – tu pierwszych zgłoszonych uczestników (drogą mailową na adres slaski@kidp.pl) wyniesie po 50 zł brutto na doradcę podatkowego. Dofinansowanie nie obejmuje osób towarzyszących.
W grze terenowej mogą wziąć udział członkowie Izby z rodzinami (dzieci w wieku od lat 13-stu, ze względu na dystans wymagane jest doświadczenie w jeździe na rowerze i odpowiednia sprawność).
Poniżej przedstawiamy szczegóły wydarzenia:
Przewodniczący Śląskiego Forum Samorządów Zawodów Zaufania Publicznego Pan dr Mariusz Cieśla, w imieniu Śląskiego Forum Samorządów Zawodów Zaufania Publicznego, do którego przynależy Śląski Oddział Krajowej Izby Doradców Podatkowych zaprasza na Forumową Terenową Grę Rowerową m.in. szklakiem wybranych Beboków w Katowicach w dniu 18 maja 2024 r. (sobota).
Lokalizacja: Start i meta Dolina Trzech Stawów
Czas trwania: 4-5 godzin
Odległość/ dystans: około 40 km
Gra terenowa na rowerach zostanie przeprowadzona w obrębie miasta Katowice. Trasa zostanie poprowadzona w większości ścieżkami rowerowymi, w miarę możliwości poza obszarem miejskim. Uczestnicy odwiedzać będą ciekawe pod względem krajobrazowym miejsca w obrębie miasta, oraz rozwiązywać zadania rozmieszczone na trasie. Uczestnicy otrzymają szczegółową mapę oraz instrukcje jak poruszać się w trakcie gry.
Atrakcja: Ciekawe pod względem turystycznym i widokowymi miejsca Katowic, m.in. Szlak „Beboków”, w tym przewidujemy odwiedziny Beboczki Doradców Podatkowych „Doradziejki”, która stanie w dniu 9 maja br. na Fontannie przy Placu Grunwaldzkim 8-10 w Katowicach.
Ze względu na ruch miejski (dojazd do beboka) oraz sporą liczbę kilometrów do przejechania w określonych ramach czasowych, w wydarzeniu mogą wziąć udział tylko osoby pełnoletnie.
Program:
10:00 zbiórka uczestników
10:15 odprawa
10:30 start pierwszych drużyn
14:00 dotarcie do mety pierwszych drużyn
15:00 ognisko, integracja
Co zapewniamy:
- Pakiet startowy: napój izotoniczny, baton energetyczny, szczegółowy opis i mapę trasy, praktyczny worek turystyczny, upominki od sponsorów.
- Przygotowanie trasy oraz wyzwań dla uczestników.
- Organizacja imprezy kończącej z ogniskiem (z kiełbaskami i napojami).
- Weryfikacja wyników rywalizacji.
Czego nie zapewniamy: sprzętu tj. rower, kask, bidon z wodą.
Wyposażenie obowiązkowe: sprawny rower, kask, bidon z wodą, strój sportowy, telefon
Cena 99 zł od uczestnika.
Uprzejmie prosimy o mailowe (na adres slaski@kidp.pl) zgłaszanie chęci wzięcia udziału w zabawie.
Na zgłoszenia czekamy do dnia 12 kwietnia br.
Zabawa odbędzie się pod warunkiem zgłoszenia minimum 50 uczestników.
Z poważaniem
Zarząd Śląskiego Oddziału KIDP