Szczegóły szkolenia / imprezy
Koszty: | 99.00zł (Cena dla doradcy niezalegającego ze składkami) 99.00zł (Cena dla doradcy zalegającego do 360 zł) 297.00zł (Cena dla doradcy zalegającego od 360 zł) |
Termin: | Data rozpoczęcia: 2023-03-06 Data zakończenia: 2023-03-06 |
Organizotor: | Śląski Oddział Krajowej Izby Doradców Podatkowych; |
Opis | Plan zajęć | Koszty opcjonalne | Lokalizacje | Trenerzy |
Śląski Oddział Krajowej Izby Doradców Podatkowych
zaprasza doradców podatkowych
oraz pracowników doradców podatkowych
na webinarium:
Wpływ postępowania upadłościowego/restrukturyzacyjnego na podatki/postępowania podatkowe/kontrole
Szkolenie dla doradców podatkowych oraz pracowników. Punkty.
Będzie możliwość odsłuchania szkolenia do 48h po odbytym szkoleniu.
Webinarium, 06.03.2023 r. godz. 09.00 – 14.45
(w tym 45 min przerwy)
Program szkolenie.
1. Cele postępowania upadłościowego a postępowanie/kontrole podatkowe
2. Przesłanki ogłoszenia upadłości, jaka rola doradcy podatkowego i księgowego?
3. Skutki ogłoszenia upadłości wobec przedsiębiorcy/elementy upadłości konsumentów
4. Moment ogłoszenia upadłości, a postępowanie podatkowe/kontrola podatkowa/celno-skarbowa – wzajemne relacja (razem vs. osobno)
5. Syndyk masy upadłości – czyli kto z punktu widzenia postępowania upadłościowego i podatkowego oraz obowiązków upadłego-podatnika
6. Przebieg postępowania upadłościowego (wszczęcie, czynności, zakończenie) a postępowanie podatkowe
7. Upadłość a kontrola podatkowa/celno -skarbowa
8. Postępowania restrukturyzacyjne i ich skutki oraz wpływ na postępowanie podatkowe i kontrolę
9. Upadłość konsumencka a postępowanie podatkowe
10. Egzekucja i zabezpieczenia a upadłość
Wykładowca: Piotr Stanisławiszyn
Warunki uczestnictwa:
- Zapisy przez panel mDoradca do dnia 03.03.2023 r.
- Płatność na szkoleniew formie przelewu na 3 dni robocze przed szkoleniem na konto: mBank 32 1140 1124 0000 4004 3000 1022. W tytule przelewu prosimy wpisać: imię i nazwisko doradcy podatkowego (imię i nazwisko pracownika, jeśli został zgłoszony), nr wpisu doradcy, datę szkolenia.
- Przesłanie mailem na adres slaski@kidp.pl skanu wypełnionego zaproszenia do bezpłatnego udziału w szkoleniu na 3 dni przed dniem szkolenia. Zaproszenia przesłane po szkoleniu, z przyczyn technicznych, nie będą przyjęte. https://slaski.kidp.pl/strona.php/1630_zaproszenia_do_bezplatnego_udzialu_w_szkoleniach_na_rok_2023.html
- Rezygnacji z udziału w szkoleniu można dokonać na trzy dni robocze przed planowanym szkoleniem tylko i wyłączenie poprzez panel mDoradca. W przypadku niezachowania powyższego terminu organizator szkolenia obciąży uczestnika kosztami w pełnej wysokości.
- Link do szkolenia zostanie wysłany na dzień przed szkoleniem na adres e-mailowy, który doradca podał w panelu mDoradca - prosimy o weryfikację poprawności e-maili.
- Materiały szkoleniowe zostaną umieszczone w panelu mdoradca na dwa dni przed szkoleniem.
- Szkolenie punktowane - 5 pkt zgodnie z uchwałą nr 12/2022 KRDP z dn. 14 lutego 2022 r.
KOSZT SZKOLEN.
99,00 PLN brutto dla doradcy podatkowego, który nie zalega z opłacaniem składek przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące.
297,00 PLN bruttodla doradcy podatkowego, który zalega z opłacaniem składek przez okres dłuższy niż 3 miesiące.
KOSZT SZKOLENIA DLA PRACOWNIKA DORADCY PODATKOWEGO:
99,00 PLN bruttodla pracownika doradcy podatkowego, którego doradca nie zalega z opłacaniem składek przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące
297,00 PLN bruttodla pracownika doradcy podatkowego, którego doradca zalega z opłacaniem składek przez okres dłuższy niż 3 miesiące.
UWAGA:
Zapisanie się na szkolenie poprzez panel mDoradca jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu szkoleń dostępnego na stronie:
Kilka uwag technicznych:
- Szkolenia będą odbywały się na platformie ClickMeeting.
- Link nie jest wysyłany z e-maila: slaski@kidp.pl lecz z platformy ClickMeeting. Prosimy o sprawdzenie również folderu SPAM, ponieważ link z ClickMeeting może trafić do SPAMU.
- Platforma nie wymaga instalacji. Uczestnicy szkolenia potrzebują jedynie najnowszej wersji przeglądarki internetowej i dostępu do Internetu. Po otrzymaniu zaproszenia, należy kliknąć w link wpisać swoje imię i adres e-mail w celu autoryzacji oraz wpisać hasło podane w przesłanym zaproszeniu.
- W razie pytań technicznych odnośnie logowania się do platformy ClickMeeting prosimy o kontakt telefoniczny (tel. 32 258 10 45).
ŚLĄSKI ODDZIAŁ KRAJOWEJ IZBY DORADCÓW PODATKOWYCH