Szczegóły szkolenia / imprezy
Koszty: | 99.00zł (Cena dla doradcy niezalegającego ze składkami) 99.00zł (Cena dla doradcy zalegającego do 240 zł) 297.00zł (Cena dla doradcy zalegającego od 240 zł) |
Termin: | Data rozpoczęcia: 2021-05-06 Data zakończenia: 2021-05-06 |
Organizotor: | Śląski Oddział Krajowej Izby Doradców Podatkowych; |
Opis | Plan zajęć | Koszty opcjonalne | Lokalizacje | Trenerzy |
Uwaga! W szkoleniu mogą uczestniczyć tylko i wyłącznie osoby, które dokonały zgłoszenia przez panel mDoradca i opłaciły szkolenie do dnia 03.05.2021 r.
Materiały zostaną dołączona na dwa dni przed szkoleniem o czym zostaną Państwo poinformowani e-mailowo.
Link do szkolenia zostanie udostępniony na dzień przed szkoleniem tylko i wyłącznie tym uczestnikom, którzy opłacili szkolenie. Link zostanie wysłany na adres e-mailowy, który doradca podał w panelu mDoradca - prosimy o weryfikacje poprawności e-maili.
Program szkolenia:
1. Zmiany w JPK_VAT od kwietnia 2021 r.:
· wykazywanie paragonów z NIP,
· wykazywanie paragonów za przejazd autostradą oraz biletów za przewóz osób – rozszerzenie możliwości odliczenia podatku,
· zmiany w stosowaniu symboli GTU, m.in. dotyczących leków, alkoholi, części budowli i lokali, usług niematerialnych, itp.
· radykalne zmiany w stosowaniu oznaczeń MPP (mechanizm podzielonej płatności) oraz TP (podmioty powiązane),
· podmioty, które nie muszą stosować oznaczeń TP,
· oznaczanie GTU i kodami procedur dokumentów RO i WEW,
· ujmowanie korekt podatku naliczonego „in minus” na podstawie dokumentów WEW,
· zmiany w zakresie danych wykazywanych przy imporcie towarów,
· przepisy przejściowe.
2. Istotne wyroki w sprawach VAT:
· Wyrok TSUE dotyczący rozliczania WNT w sprawie C‑895/19. Jak rozliczać podatek po wyroku?
· Opinia Rzecznika Generalnego w sprawie C‑855/19 dotycząca zapłaty podatku przy WNT produktów ropopochodnych.
· Przekształcenie prawa wieczystego użytkowania w prawo własności – konsekwencje wyroku TSUE C-604/19.
· Karty paliwowe – interpretacja ogólna wydana po wyroku TSUE C‑235/18 i jej konsekwencje.
· Wyrok TSUE w sprawie C‑48/20. Możliwość korekt faktur w trakcie kontroli podatkowej.
· Wyrok TSUE w sprawie C‑335/19 dotyczący ulgi na złe długi. Zmiany w uldze na złe długi w ustawie SLIM VAT2.
· Obowiązek podatkowy przy sprzedaży mediów (energia, elektryczna, gaz, woda, nieczystości, najem, dzierżawa, leasing, ochrona osób, dozór mienia itp.) w świetle wyroku NSA I FSK 1842/16.
3. Świadczenia nieodpłatne w VAT:
· czynności skutkujące i nieskutkujące opodatkowaniem – zasady kwalifikacji,
· nieodpłatne dostawy towarów związane i niezwiązane z prowadzoną działalnością gosp.: artykuły spożywcze, kalendarze, katalogi reklamowe, upominki, alkohol, okulary dla pracowników, kwiaty, wiązanki pogrzebowe,
· zmiana limitów dla prezentów o małej wartości od 2021 r.,
· nieodpłatne wydania próbek i prezentów,
· nieodpłatne świadczenia usług związane i niezwiązane z działalnością gosp.: użyczanie lokali i budynków, użyczanie maszyn i urządzeń podmiotom współpracującym, pakiety medyczne, karnety na basen i kluby fitness, ubezpieczenia, transport do miejsca pracy, ubezpieczenia, posiłki, użyczanie pracownikom samochodów, nekrologi, kondolencje, napoje i posiłki w trakcie spotkań w firmie,
· świadczenia częściowo odpłatne a VAT,
· moment powstania obowiązku podatkowego oraz podstawa opodatkowania czynności nieodpłatnych.
4. Informacje o wprowadzonych i planowanych zmianach:
· e-commerce,
· Slim VAT2,
· e-faktury,
· kasy online,
· e-paragony,
· TAX-FREE.
*) szkolenie punktowane - 5 pkt zgodnie z uchwałą nr 237/2018 KRDP z dn. 22 maja 2018 r. W celu prawidłowego naliczenia uzyskanych punktów za udział w szkoleniu konieczne jest podpisanie listy obecności przez doradcę podatkowego.
Trener: Wojciech
Zajączkowski
Wykładowca Uniwersytetu Łódzkiego. Były wieloletni pracownik Izby Skarbowej w Łodzi.
Termin:
06.05.2021 r. godz. 09.00 – 15.00
WSZYSTKIM UCZESTNIKOM SZKOLENIA ZAPEWNIAMY(w cenie szkolenia):
1. materiały szkoleniowe do pobrania (udostępnione w panelu mDoradca – zakładka „moje materiały’ - na 2 dni przed szkoleniem)
WARUNKI UCZESTNICTWA:
Zapisy na szkolenie na stronie internetowej:
do dnia 3 maja 2021r.
1. Zapisuje się doradca podatkowy podając ilość pracowników, którzy będą uczestniczyli w szkoleniu.
Płatność na szkoleniew formie przelewu na 3 dni robocze przed szkoleniem.
konto: mBank 32 1140 1124 0000 4004 3000 1022
W tytule przelewu prosimy wpisać: imię i nazwisko doradcy podatkowego (imię i nazwisko pracownika, jeśli został zgłoszony), nr wpisu doradcy, datę szkolenia.
KOSZT SZKOLENIA DLA DORADCY PODATKOWEGO(o statusie 'czynnym' oraz 'zawieszonym'):
99,00 PLN brutto dla doradcy podatkowego, który nie zalega z opłacaniem składek przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące.
297,00 PLN bruttodla doradcy podatkowego, który zalega z opłacaniem składek przez okres dłuższy niż 3 miesiące.
KOSZT SZKOLENIA DLA PRACOWNIKA DORADCY PODATKOWEGO:
99,00 PLN bruttodla pracownika doradcy podatkowego, którego doradca nie zalega z opłacaniem składek przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące
297,00 PLN bruttodla pracownika doradcy podatkowego, którego doradca zalega z opłacaniem składek przez okres dłuższy niż 3 miesiące.
UWAGA:
Zapisanie
się na szkolenie poprzez panel mdoradca jest jednoznaczne z akceptacją
regulaminu szkoleń dostępnego na stronie
W związku ze zmianą formy szkoleń ze stacjonarnych na on-line, przesyłamy kilka wiadomości technicznych:
- Doradcy zapisujący na szkolenie swoich pracowników proszeni są o przesłanie na adres slaski@kidp.pl adresów e-mailowych zapisanych pracowników w celu wysłania im linka do odbycia szkolenia. Jeden link przypisany jest jednemu uczestnikowi szkolenia.
- Materiały zostaną przesłane e-mailowo do zapisanych uczestników na dwa dni przed szkoleniem, pod warunkiem opłacenia szkolenia.
- Link do szkolenia zostanie udostępniony na dzień przed szkoleniem tylko i wyłącznie tym uczestnikom, którzy opłacili szkolenie.
- Szkolenia będą odbywały się na platformie ClickMeeting.
- Link nie jest wysyłany z e-maila: slaski@kidp.pl lecz z platformy ClickMeeting.
Prosimy o sprawdzenie również folderu SPAM, ponieważ link z ClickMeeting może
trafić do SPAMU.
- Platforma nie wymaga instalacji. Uczestnicy szkolenia potrzebują jedynie najnowszej wersji przeglądarki internetowej i dostępu do Internetu. Po otrzymaniu zaproszenia, należy kliknąć w link wpisać swoje imię i adres e-mail w celu autoryzacji oraz wpisać hasło podane w przesłanym zaproszeniu.
- Wszyscy uczestnicy szkolenia online będą widzieli oraz słyszeli wykładowcę, natomiast nie będą mogli zadawać pytań.
Ewentualne pytania do wykładowcy prosimy o przesyłanie na dwa dni robocze przed planowanym szkoleniem.
- Na szkoleniu on-line nie ma możliwości wykorzystania „Zaproszenia do bezpłatnego udziału w szkoleniu”.
- W razie pytań technicznych odnośnie logowania się do platformy ClickMeeting prosimy o kontakt telefoniczny (tel. 32 258 10 45).
Pozostałe uwagi:
REZYGNACJA:Doradcy mają możliwość rezygnacji z udziału w szkoleniuna trzy dni robocze przed planowanym szkoleniem tj. 03.05.2021 r. tylko i wyłączenie poprzez panel mDoradca. W przypadku niezachowania powyższego terminu organizator szkolenia obciąży uczestnika fakturą w pełnej wysokości. W przypadku złożenia rezygnacji w krótszym terminie oraz wnioskowanie o nieobciążanie kwotą za szkolenie, konieczne jest usprawiedliwienie nieobecności poprzez złożenie zaświadczenia o niemożliwości uczestnictwa w szkoleniu np.: zaświadczenie lekarskie, zwolnienie lekarskie itp., na podstawie których Komisja Szkoleń działająca przy Śląskim Oddziale KIDP rozpatrzy wniosek.
Organizator szkolenia:
ŚLĄSKI ODDZIAŁ KRAJOWEJ IZBY DORADCÓW PODATKOWYCH
W celu zapoznania się z ofertą innych szkoleń organizowanych przez KIDP zapraszamy na stronęhttp://www.slaski.kidp.pl/szkolenia.php